Dviejų lygių programa

STARTAS

1 ir 4 klasių mokiniams

Startas ir Robotika – tai keturių metų programa, skirta 1-4 klasių mokiniams, kurią sudaro Starto ir Robotikos programos. Tai tęstinė įvairialypė mokymosi programa, kurios metu siekiama ne tik supažindinti vaikus su technologijomis bei jų galimybėmis, bet ir ugdyti jų IT raštingumą, loginį mąstymą, matematikos ir geometrijos įgūdžius, lavinti kūrybiškumą, komunikabilumą ir gebėjimą dirbti komandoje.

Keturių metų programos tikslas – išugdyti vaikų gebėjimus valdyti kompiuterį, ieškoti informacijos internete, administruoti kompiuterio duomenis, savarankiškai atlikti užduotis, kelti klausimus, išreikšti savo nuomonę ir pastebėjimus, suprasti padarytas klaidas ir gebėti jas ištaisyti, naudojantis naujausiomis technologijomis.

  • STARTAS-1
  • STARTAS-2

Programos tikslas – lavinti vaikų kompiuterinį raštingumą ir supažindinti su įvairiu informacinių technologijų praktiniu panaudojimu.

Programos metu vaikai mokysis kompiuterinio raštingumo pagrindų, susipažins su kompiuterio komponentais ir jų paskirtimi, pažins klaviatūros raidžių išdėstymą ir jos bei pelės valdymą. Taip pat susipažins su 3D projektavimu, elektronika, robotika, grafika, programavimu, virtualia realybe. Mokysis dirbti savarankiškai ir komandoje, tobulins verbalinius sugebėjimus, rašymo, skaičiavimo ir kitus įgūdžius.

Detali informacija​

Mokslo metų pradžia – 2021 m. rugsėjo 10 d.
Kaina su NVŠ – 20 Eur/mėn.
Standartinė kaina – 35 Eur/mėn.
Trukmė – 8 mėnesiai (64 valandos)
Pamokos trukmė – 2 val./sav.
Amžius1-2* kl. mokiniams (pirmi metai)
* Pirmą kartą pradedantiems lankyti Lispa mokyklą rekomenduojama rinktis žemesnės klasės programą.
Mokinių skaičius grupėje – nuo 7 iki 14.

Programos planas​

Temos pavadinimas

Ugdomos kompetencijos, įgūdžiai ir laukiami rezultatai

Trukmė (val.)

IT pažinimas

Gebėjimas atskirti informacines technologijas vieną nuo kitos ir žinoti, kam gali būti naudojami atskiri kompiuterio komponentai. 

8

Kompiuterinis raštingumas

Pažinti klaviatūros išdėstymą, gebėti rinkti tekstą abiem rankomis. Gebėti valdyti kompiuterio pelę. Bazinių operacijų -  programų atidarymo, aplankų kūrimo, kopijavimo ir ištrynimo mokymasis.

16

Žemėlapiai

Mokėti atskirti kairę, dešinę, viršų, apačią. Mokėti orientuotis aplinkoje naudojant žemėlapį, taip pat sukurti žemėlapį pagal supančią aplinką. Susipažinti su VR technologija. Gebėti dirbti komandoje.

6

Morzės abėcėlė

Susipažinti su Micro:Bit technologija ir atlikti paprastą programavimą. Gebėti naudojantis instrukcija, ieškoti informacijos.

4

Geometrija

Išmokti geometrines figūras, mokėti jas piešti tiek ranka tiek naudojant tam skirtus įrankius programoje. Gebėti kurti projektus naudojant tiek dvimates tiek trimates geometrines figūras.

4

Kūrybinis ir loginis mąstymas

Mokytis ieškoti orginalių sprendimų, lavinti piešimo ir spalvinimo įgūdžius, gebėti atlikti nesudėtingus matematinius veiksmus. Gebėti suprasti ir teisingai interpretuoti užduotį.

12

Žinių patikrinimas

Gebėti teisingai suprasti klausimą, logiškai mąstyti.

8

Konstravimas

Mokėti susitvarkyti darbo vietą, naudotis instrukcija. Susipažinti su elektra ir jos veikimu bei panaudojimu, gebėti kurti elektros grandines. 

6

Programos tikslas – praktiškai supažindinti su įvairiomis technologijomis bei jų galimybėmis, atlikti dalyvio veiklos, gebėjimų stebėseną ir nustatyti stipriąsias asmens savybes.

Programos metu vaikai mokysis kelias skirtingas informacinių technologijų kryptis: grafinį dizainą, 3D projektavimą, elektroniką, robotiką ir programavimą, kad galėtų pasirinkti labiausiai patinkančią sritį ir kitais mokslo metais gilinti žinias vienoje iš trijų tolimesnių programų: Grafinis dizainas, Mechatronika ir Programavimas.

Baigiamasis projektas - sukurti stalo žaidimą, kuris apjungtų įgytas grafikos, 3D projektavimo ir elektronikos žinias.

Detali informacija​

Mokslo metų pradžia – 2021 m. rugsėjo 10 d.
Kaina su NVŠ – 20 Eur/mėn.
Standartinė kaina – 35 Eur/mėn.
Trukmė – 8 mėnesiai (64 valandos)
Pamokos trukmė – 2 val./sav.
Amžius – 4 kl. mokiniams (ketvirti metai)
Mokinių skaičius grupėje – nuo 7 iki 14.

Programos planas​

Temos pavadinimas

Ugdomos kompetencijos, įgūdžiai ir laukiami rezultatai

Trukmė (val.)

Grafika

Mokėti panaudoti programų įrankius (teptukas, trintukas ir pan.), gebėti kurti ir realizuoti savo idėjas.

20

3D projektavimas

Gebėti sukurti trimatį projektą, suprasti skirtumus tarp lazerio ir 3D spausdintuvų ir mokėti teisingai pasirinkti technologiją.

20

Programavimas

Suprasti programavimo logiką, gebėti sukurti programinį kodą pagal pateiktas užduotis, gebėti rasti ir spręsti klaidas.

20

Robotika

Instrukcijų skaitymas, tvarkos palaikymas.

4

Programos kainodara

Mėnesinis

20,00 / mėnesiui su NVŠ*
  • 4 užsiėmimų
  • 8 val./pusmetį
  • Kaina be NVŠ – 35 €
  • *NVŠ - Neformalaus Vaikų Švietimo krepšelis

Registracija į programą

Registracija į 2021/2022 mokslo metus
Privaloma užpildyti laukus pažymėtus (*)
//
Neformalaus vaikų švietimo krepšelis skiriamas Savivaldybės vienam jūsų pasirinktam būreliui.

Programos mokytojai

Kilus klausimams, skambinkite

Tel. 8 693 08467

El. paštas info@mokyklalispa.lt

Iki programos pradžios liko

Dienos
Valandos
Minutės

Kitos programos

Scroll to Top