Keturių metų programa
Programavimas
5-9 klasių mokiniams
Pagrindinis » Programos » Programa PROGRAMAVIMAS
Programa PROGRAMAVIMAS – tai mokymosi programa, skirta 5-9 klasių mokiniams, norintiems susipažinti ir išmokti programavimo pagrindus. Per ketverius programos metus mokinys susipažins su žinomiausiomis programavimo kalbomis ir gebės jas atpažinti. Pirmaisiais mokslo metais mokiniai programavimą pažins per blokinį programavimą, t.y. per grafinį algoritmų vaizdavimo būdą, kai atskiros operacijos vaizduojamos įvairiais blokais, o operacijų vykdymo eiliškumas nurodomas ryšiais tarp blokų. Pirmaisiais metais svarbu „užsikabinti“, nes programinio kodo rašymas pradedantiesiems gali pasirodyti ne toks ir patrauklus. Todėl tiek pirmaisiais, tiek antraisiais mokslo metais didžiausias dėmesys skiriamas kompiuterinių žaidimų kūrimui, kuriais labiausiai domisi jaunimas. Tretieji mokslo metai skirti perėjimui iš blokinio į objektinį programavimą. Trečiaisiais mokslo metais mokiniai mokysis programinio kodo sintaksės rašymo, pasitelkiant Python programavimo kalbą. Paskutiniais programos metais didžiausias dėmesys bus skiriamas C++ ir C# programavimo kalboms. Vaikai susipažins su kodo struktūra, programavimo kalba, programavimo aplinka (teksto redaktoriumi programai surinkti, programos teksto išsaugojimu faile, kompiliavimu ir vykdymu). Taip pat nagrinės C++ sintaksės ir pagrindines operacijas C++ kalboje, spręs klasikinius ir ne tik programavimo uždavinius, apimančius skaičiavimo proceso valdymo operatorius, ciklus, veiksmus su masyvais, funkcijas, simbolius ir jų eilutes. Formuosis programavimo žinių, gebėjimų ir įgūdžių sistema, reikalinga mokinio pasirinktai programai įsisavinti bei realaus gyvenimo poreikiams tenkinti. Programa suteikia galimybę mokiniams ugdytis gebėjimus bei nuosekliai, struktūriškai, algoritmiškai mąstyti.
Programos tikslas – Suteikti galimybę visiems mokiniams plėtoti pažinimo, mąstymo gebėjimus ir kūrybines galias, susipažinti su programavimo principais ir pagrindinėmis sąvokomis, programų kūrimo etapais, siekti, kad mokiniai suvoktų programavimo praktinę naudą.
Kokią naudą gaus?
Mokės rašyti programas C++ programavimo kalba, įgis objektinio programavimo įgūdžių. Susipažins su programų kūrimo aplinka – Microsoft Visual Studio. Praktinių užsiėmimų metu kiekvienas mokinys, atsižvelgdamas į savo mokymosi galimybes, turės laiką, kurio metu galės sukurti savo projektinį darbą.
Kiekvienos krypties etape mokiniui bus suteiktos praktinės ir teorinės žinios bei tobulinamos kompetencijos: darbas komandoje, kūrybiškumas, loginis mąstymas, pasitikėjimas savimi ir savo idėjomis.
Detali informacija
Mokslo metų pradžia
2022 m. rugsėjo 19 d.
Kaina su NVŠ – 20-25 Eur/mėn.
Standartinė kaina – 35-40 Eur/mėn.
Trukmė – 8 mėnesiai (64 valandos)
Pamokos trukmė – 2-4 ak.val./sav.
Grafikas – derinamas
Amžius
5-6* kl. mokiniams (pirmi metai)
6-7* kl. mokiniams (antri metai)
7-8* kl. mokiniams (treti metai)
8-9* kl. mokiniams (ketvirti metai)
* Pirmą kartą pradedantiems lankyti Lispa mokyklą rekomenduojama rinktis žemesnės klasės programą.
Mokinių skaičius grupėje:
– Mažiausiai – 7;
– Daugiausiai – 14.
Programos planas
- 5-6* klasės
- 6-7* klasės
- 7-8* klasės
- 8-9* klasės
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
2D žaidimų kūrimas | 22 |
3D žaidimų kūrimas | 22 |
HTML ir CSS pagrindai | 20 |
Baigiamasis renginys ir baigiamųjų darbų pristatymas | 8 |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
3D žaidimų kūrimas | 22 |
Susipažinimas su „Unity“ | 12 |
C# (Sharp) pagrindai | 6 |
Žaidmų kūrimas naudojant „Unity“ | 24 |
Baigiamasis renginys ir baigiamųjų darbų pristatymas | 8 |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Pažintis su Phyton. | 14 |
Kintamieji | 12 |
Sąlyginiai sakiniai. | 10 |
Ciklai | 8 |
Funkcijos | 8 |
Vartotojo sąsaja (User Interface) | 4 |
Baigiamasis projektas | 8 |
Baigiamasis renginys ir baigiamųjų darbų pristatymas | 8 |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Algoritmo sąvoka ir savybės. Tiesiniai algoritmai Taikomųjų programų kūrimas. | 15 |
Šakotieji algoritmai Taikomųjų programų kūrimas. | 9 |
Cikliniai algoritmai. Taikomųjų programų kūrimas | 12 |
Tekstiniai failai | 6 |
Funkcijos | 9 |
Masyvai | 12 |
C# (Sharp) pagrindai | 12 |
Baigiamasis renginys ir baigiamųjų darbų pristatymas | 6 |
- 5-6* klasės
- 6-7* klasės
- 7-8* klasės
- 8 klasės
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
2D žaidimų kūrimas | 22 |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Informacija ruošiama |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Kas yra programavimas? | 1,5 |
Kas yra Python? Ką su juo galima padaryti? Privalumai. | 2 |
IDE | 2 |
Sintaksės taisyklės | 1 |
Komentarai | 0,5 |
Įrašymas, spausdinimas | 6 |
Kintamieji | 12 |
Operacijos | 2 |
IF ir Else | 6 |
Ciklai | 5 |
Funkcijos | 5 |
Modules (programų bendradarbiavimas) | 2 |
Praktika | 8 |
Sąsaja | 3 |
Baigiamieji darbai | 8 |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Algoritmo sąvoka ir savybės. Tiesiniai algoritmai. Taikomųjų programų kūrimas | 10 |
Šakotieji algoritmai. | 10 |
Cikliniai algoritmai | 10 |
Tekstiniai failai | 10 |
Funkcijos | 8 |
Masyvai | 8 |
C# (Sharp) pagrindai | 8 |
* Pirmą kartą pradedantiems lankyti Lispa mokyklą rekomenduojama rinktis žemesnės klasės programą.
Registracija į programą
Programos mokytojai
Kilus klausimams, skambinkite
Tel. 8 615 22612
El. paštas info@mokyklalispa.lt
Iki programos pradžios liko
Kitos programos
Mokėjimo planai
2 mėnesiai
- 6-8 užsiėmimai
- 16-22 ak. val.
- Kaina be NVŠ – 70-80 €/2 mėn.
- *NVŠ - Neformalaus Vaikų Švietimo krepšelis
4 mėnesiai
- 16 užsiėmimų
- 32 ak. val
- Kaina be NVŠ – 133 €
- *NVŠ - Neformalaus Vaikų Švietimo krepšelis
8 mėnesiai
- 16 užsiėmimų
- 64 ak. val + 8 ak. val. baigiamųjų darbų pristatymas
- Kaina be NVŠ – 252 €
- *NVŠ - Neformalaus Vaikų Švietimo krepšelis