fbpx
Keturių metų programa

Programavimas

5-9 klasių mokiniams

Programa PROGRAMAVIMAS – tai mokymosi programa, skirta 5-9 klasių mokiniams, norintiems susipažinti ir išmokti programavimo pagrindus. Per ketverius programos metus mokinys susipažins su žinomiausiomis programavimo kalbomis ir gebės jas atpažinti. Pirmaisiais mokslo metais mokiniai programavimą pažins per blokinį programavimą, t.y. per grafinį algoritmų vaizdavimo būdą, kai atskiros operacijos vaizduojamos įvairiais blokais, o operacijų vykdymo eiliškumas nurodomas ryšiais tarp blokų. Pirmaisiais metais svarbu „užsikabinti“, nes programinio kodo rašymas pradedantiesiems gali pasirodyti ne toks ir patrauklus. Todėl tiek pirmaisiais, tiek antraisiais mokslo metais didžiausias dėmesys skiriamas kompiuterinių žaidimų kūrimui, kuriais labiausiai domisi jaunimas. Tretieji mokslo metai skirti perėjimui iš blokinio į objektinį programavimą. Trečiaisiais mokslo metais mokiniai mokysis programinio kodo sintaksės rašymo, pasitelkiant Python programavimo kalbą. Paskutiniais programos metais didžiausias dėmesys bus skiriamas C++ ir C# programavimo kalboms. Vaikai susipažins su kodo struktūra, programavimo kalba, programavimo aplinka (teksto redaktoriumi programai surinkti, programos teksto išsaugojimu faile, kompiliavimu ir vykdymu). Taip pat nagrinės C++ sintaksės ir pagrindines operacijas C++ kalboje, spręs klasikinius ir ne tik programavimo uždavinius, apimančius skaičiavimo proceso valdymo operatorius, ciklus, veiksmus su masyvais, funkcijas, simbolius ir jų eilutes. Formuosis programavimo žinių, gebėjimų ir įgūdžių sistema, reikalinga mokinio pasirinktai programai įsisavinti bei realaus gyvenimo poreikiams tenkinti. Programa suteikia galimybę mokiniams ugdytis gebėjimus bei nuosekliai, struktūriškai, algoritmiškai mąstyti.

Programos tikslas – Suteikti galimybę visiems mokiniams plėtoti pažinimo, mąstymo gebėjimus ir kūrybines galias, susipažinti su programavimo principais ir pagrindinėmis sąvokomis, programų kūrimo etapais, siekti, kad mokiniai suvoktų programavimo praktinę naudą.

Kokią naudą gaus?

Mokės rašyti programas C++ programavimo kalba, įgis objektinio programavimo įgūdžių. Susipažins su programų kūrimo aplinka – Microsoft Visual Studio. Praktinių užsiėmimų metu kiekvienas mokinys, atsižvelgdamas į savo mokymosi galimybes, turės laiką, kurio metu galės sukurti savo projektinį darbą.

Kiekvienos krypties etape mokiniui bus suteiktos praktinės ir teorinės žinios bei tobulinamos kompetencijos: darbas komandoje, kūrybiškumas, loginis mąstymas, pasitikėjimas savimi ir savo idėjomis.

Detali informacija

Mokslo metų pradžia
2022 m. rugsėjo 19 d.

Kaina su NVŠ – 20-25 Eur/mėn.

Standartinė kaina – 35-40 Eur/mėn.

Trukmė – 8 mėnesiai (64 valandos)

Pamokos trukmė – 2-4 ak.val./sav.

Grafikas – derinamas

Amžius
5-6* kl. mokiniams (pirmi metai)
6-7* kl. mokiniams (antri metai)
7-8* kl. mokiniams (treti metai)
8-9* kl. mokiniams (ketvirti metai)
* Pirmą kartą pradedantiems lankyti Lispa mokyklą rekomenduojama rinktis žemesnės klasės programą.

Mokinių skaičius grupėje:
– Mažiausiai – 7;
– Daugiausiai – 14.

Programos planas

TemaTrukmė, val.
2D žaidimų kūrimas22
3D žaidimų kūrimas22
HTML ir CSS pagrindai20
Baigiamasis renginys ir
baigiamųjų darbų pristatymas
8
TemaTrukmė, val.
3D žaidimų kūrimas22
Susipažinimas su „Unity“12
C# (Sharp) pagrindai6
Žaidmų kūrimas naudojant
„Unity“
24
Baigiamasis renginys ir
baigiamųjų darbų pristatymas
8
Tema Trukmė, val.
Pažintis su Phyton. 14
Kintamieji 12
Sąlyginiai sakiniai. 10
Ciklai 8
Funkcijos 8
Vartotojo sąsaja (User Interface) 4
Baigiamasis projektas 8
Baigiamasis renginys ir baigiamųjų darbų pristatymas 8
TemaTrukmė, val.
Algoritmo sąvoka ir savybės.
Tiesiniai algoritmai
Taikomųjų programų kūrimas.
15
Šakotieji algoritmai
Taikomųjų programų kūrimas.
9
Cikliniai algoritmai. Taikomųjų
programų kūrimas
12
Tekstiniai failai6
Funkcijos9
Masyvai12
C# (Sharp) pagrindai12
Baigiamasis renginys ir
baigiamųjų darbų pristatymas
6
TemaTrukmė, val.
2D žaidimų kūrimas22
TemaTrukmė, val.
Informacija ruošiama 
TemaTrukmė, val.
Kas yra programavimas?1,5
Kas yra Python? Ką su juo galima padaryti? Privalumai.2
IDE2
Sintaksės taisyklės1
Komentarai0,5
Įrašymas, spausdinimas6
Kintamieji12
Operacijos2
IF ir Else6
Ciklai5
Funkcijos5
Modules (programų bendradarbiavimas)2
Praktika8
Sąsaja3
Baigiamieji darbai8
TemaTrukmė, val.
Algoritmo sąvoka ir savybės. Tiesiniai algoritmai. Taikomųjų programų kūrimas10
Šakotieji algoritmai.10
Cikliniai algoritmai10
Tekstiniai failai10
Funkcijos8
Masyvai8
C# (Sharp) pagrindai8

* Pirmą kartą pradedantiems lankyti Lispa mokyklą rekomenduojama rinktis žemesnės klasės programą.

Registracija į programą

Registracija į 23/24 mokslo metus
Privaloma užpildyti laukus pažymėtus (*)
Neformalaus vaikų švietimo krepšelis skiriamas Savivaldybės vienam jūsų pasirinktam būreliui.

Programos mokytojai

Kilus klausimams, skambinkite

Tel. 8 615 22612

El. paštas info@mokyklalispa.lt

Iki programos pradžios liko

Dienos
Valandos
Minutės

Kitos programos

Mokėjimo planai

2 mėnesiai

40-50 / 2 mėn su NVŠ*
  • 6-8 užsiėmimai
  • 16-22 ak. val.
  • Kaina be NVŠ – 70-80 €/2 mėn.
  • *NVŠ - Neformalaus Vaikų Švietimo krepšelis
Scroll to Top