Vienerių metų programa
ŽAidimų programavimas Pažengusiems
10-12 klasių mokiniams
Pagrindinis » Programos » Programa ŽAIDIMŲ PROGRAMAVIMAS PAŽENGUSIEMS
Programa ŽAIDIMŲ PROGRAMAVIMAS PAŽENGUSIEMS – tai žaidimų kūrimas nuo C# pagrindų iki pirmojo 3D žaidimo projekto, skirta suderinti techninių žinių įgijimą bei išradingumą. Įgytos teorinės žinios iš karto panaudojamos kūrybiniame projekte.
Programos tikslas – Išmokti C# programavimo pagrindų, susipažinti su pagrindinėmis objektinio programavimo savybėmis ir panaudojimo būdais bei čia pat pritaikyti jas kuriant kompiuterinio žaidimo projektą Unity aplinkoje. Ši programa padės mokiniams įgyti svarbių įgūdžių reikalingų ateities programuotojams bei smagiai praleisti laiką planuojant ir kuriant savo kompiuterinį žaidimą. Programos tikslas atskleisti kaip lengvai teorinės žinios yra panaudojamos praktikoje, sudominti toliau užsiimti programavimu bei jo taikymo galimybėmis.
Kokią naudą gaus?
Programa susideda iš trijų dalių, kurios yra skirtos efektyviai susipažinti, išmėginti ir užtvirtinti teorines bei praktines programavimo, žaidimų kūrimo žinias. Visa programa yra lanksti, paremta dialogu su moksleiviais. Tad priklausomai nuo norų ir poreikių kiekviena dalis gali būti išeinama greičiau arba į ją pažiūrimą nuodugniau. Taip pat trečioje programos dalyje numatytas projektas, kurio metu vaikai kurs individualius projektus.
Detali informacija
Mokslo metų pradžia
2022 m. rugsėjo 19 d.
Kaina su NVŠ – 20 Eur/mėn.
Standartinė kaina – 35 Eur/mėn.
Trukmė – 8 mėnesiai (64 valandos)
Pamokos trukmė – 2 ak. val./sav.
Grafikas – derinamas
Amžius
10-12 kl. mokiniams
Mokinių skaičius grupėje:
– Mažiausiai – 7;
– Daugiausiai – 14.
Programos planas
- 10-12 klasės
Tema | |
---|---|
Mokėjimas naudotis Unity darbo aplinka | |
Komponetų išmanymas ir jų panaudojimas | |
3D darbo aplinka ir žaidimų kūrimo principai | |
C# programavimo kalbos supratimas | |
3D modeliavimo pagrindai | |
Žaidimo dizaino pagrindai | |
C# programavimo žinių tobulėjimas | |
Garsų pritaikymas žaidime | |
Lygių ir progreso kurimas | |
demo versijos kūrimas ir žaidimo testavimas | |
Savarankiškas žaidimo kūrimas |
- 5-6* klasės
- 6-7* klasės
- 7-8* klasės
- 8 klasės
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
2D žaidimų kūrimas | 22 |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Informacija ruošiama |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Kas yra programavimas? | 1,5 |
Kas yra Python? Ką su juo galima padaryti? Privalumai. | 2 |
IDE | 2 |
Sintaksės taisyklės | 1 |
Komentarai | 0,5 |
Įrašymas, spausdinimas | 6 |
Kintamieji | 12 |
Operacijos | 2 |
IF ir Else | 6 |
Ciklai | 5 |
Funkcijos | 5 |
Modules (programų bendradarbiavimas) | 2 |
Praktika | 8 |
Sąsaja | 3 |
Baigiamieji darbai | 8 |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Algoritmo sąvoka ir savybės. Tiesiniai algoritmai. Taikomųjų programų kūrimas | 10 |
Šakotieji algoritmai. | 10 |
Cikliniai algoritmai | 10 |
Tekstiniai failai | 10 |
Funkcijos | 8 |
Masyvai | 8 |
C# (Sharp) pagrindai | 8 |
Registracija į programą
Programos mokytojai
Kilus klausimams, skambinkite
Tel. 8 615 22612
El. paštas info@mokyklalispa.lt
Iki programos pradžios liko
Kitos programos
Mokėjimo planai
2 mėnesiai
- 8 užsiėmimų
- 16 ak. val.
- Kaina be NVŠ – 70 €
- *NVŠ - Neformalaus Vaikų Švietimo krepšelis
4 mėnesiai
- 16 užsiėmimų
- 32 ak. val
- Kaina be NVŠ – 133 €
- *NVŠ - Neformalaus Vaikų Švietimo krepšelis
8 mėnesiai
- 16 užsiėmimų
- 64 ak. val + 8 ak. val. baigiamųjų darbų pristatymas
- Kaina be NVŠ – 252 €
- *NVŠ - Neformalaus Vaikų Švietimo krepšelis