Programavimas
5-9 klasių mokiniams
Pagrindinis » Veiklos vaikams » Būreliai – visos programos » Programa PROGRAMAVIMAS
Programavimas – tai gebėjimas kurti skaitmeninius sprendimus nuo paprasčiausių žaidimų iki sudėtingų programų. PROGRAMAVIMAS – mokymosi programa, skirta mokiniams, norintiems susipažinti su programavimo pagrindais, išmokti kurti programas ir žaidimus, o nuo šių metų – ir naudoti dirbtinio intelekto (DI) įrankius programavimo procese.
Pirmaisiais metais mokiniai programavimą pažins per blokinį programavimą – grafinį algoritmų vaizdavimą blokais (pvz., Scratch), kad įsisavintų pagrindinius programavimo principus. Pirmus dvejus metus didžiausias dėmesys skiriamas kompiuterinių žaidimų kūrimui, siekiant sudominti mokinius ir suteikti praktinę patirtį.
Trečiaisiais metais vyksta perėjimas prie objektinio programavimo naudojant Python programavimo kalbą. Ketvirtaisiais metais mokiniai gilinsis į C++ ir C# programavimo kalbas, mokysis kodo struktūros, sintaksės, darbų su duomenų masyvais, funkcijomis ir simbolių eilutėmis.
DI integracija: mokiniai mokysis naudoti DI pagalbinius įrankius (pvz., kodo generavimo, klaidų diagnostikos ir optimizavimo sistemas) siekiant greičiau kurti programas, rasti efektyvius sprendimus ir lavinti gebėjimą derinti žmogaus logiką su dirbtinės sistemos pasiūlymais.
Programos tikslas – suteikti galimybę mokiniams plėtoti mąstymo gebėjimus, kūrybiškumą, susipažinti su programavimo principais ir praktiniu pritaikymu, ugdyti algoritminį mąstymą ir gebėjimą kurti realius skaitmeninius projektus.
Kokią naudą gauna mokinys?
- Įgyja įgūdžių rašyti programas C++ ir Python kalbomis.
- Susipažįsta su Microsoft Visual Studio ir kitomis kūrimo aplinkomis.
- Išmoksta derinti programavimą su DI pagalba.
- Lavina loginį mąstymą, kūrybiškumą, gebėjimą dirbti komandoje.
- Sukuria savo projektinius darbus pagal individualius interesus.
Mokymosi priemonės: kompiuteriai, programavimo aplinkos (Scratch, Python, C++, C#), DI kodo generavimo ir analizės įrankiai, žaidimų kūrimo platformos. Visomis priemonėmis mokiniai aprūpinami.
Detali informacija
Mokslo metų pradžia – 2025 m. rugsėjo 15 d.
Standartinė būrelio kaina:
45 Eur/mėn. Marijampolės sav.
Mokėtina kaina pritaikius NVŠ krepšelį – 20 Eur/mėn.
Trukmė – 9 mėnesiai (72 ak. val.)
Pamokos trukmė – 2 ak. val./sav.
Amžius 5-9 kl. mokiniams
Mokinių skaičius grupėje – nuo 8 iki 14.
Vieta: tik Marijampolėje ir tik Lispa mokykloje
Programos planas
Informaciją patalpinsime netrukus.
- 5-6* klasės
- 6-7* klasės
- 7-8* klasės
- 8-9* klasės
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
2D žaidimų kūrimas | 22 |
3D žaidimų kūrimas | 22 |
HTML ir CSS pagrindai | 20 |
Baigiamasis renginys ir baigiamųjų darbų pristatymas | 8 |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
3D žaidimų kūrimas | 22 |
Susipažinimas su „Unity“ | 12 |
C# (Sharp) pagrindai | 6 |
Žaidmų kūrimas naudojant „Unity“ | 24 |
Baigiamasis renginys ir baigiamųjų darbų pristatymas | 8 |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Pažintis su Phyton. | 14 |
Kintamieji | 12 |
Sąlyginiai sakiniai. | 10 |
Ciklai | 8 |
Funkcijos | 8 |
Vartotojo sąsaja (User Interface) | 4 |
Baigiamasis projektas | 8 |
Baigiamasis renginys ir baigiamųjų darbų pristatymas | 8 |
Tema | Trukmė, val. |
---|---|
Algoritmo sąvoka ir savybės. Tiesiniai algoritmai Taikomųjų programų kūrimas. | 15 |
Šakotieji algoritmai Taikomųjų programų kūrimas. | 9 |
Cikliniai algoritmai. Taikomųjų programų kūrimas | 12 |
Tekstiniai failai | 6 |
Funkcijos | 9 |
Masyvai | 12 |
C# (Sharp) pagrindai | 12 |
Baigiamasis renginys ir baigiamųjų darbų pristatymas | 6 |
Programos mokytojai
Kilus klausimams, skambinkite
Tel. +370 615 22612
El. paštas info@mokyklalispa.lt
Mokėjimo planai
Mėnesinis
- 1 užsiėmimas per savaitę
- Užsiėmimo trukmė 2 ak. val.
- Kaina be NVŠ – 40 €
- *NVŠ - Neformalaus Vaikų Švietimo krepšelis