RoboForge

DJI RoboMatch

Sportinio tipo robotų dvikovos

„DJI RoboMatch“ – tai išskirtinė RoboForge lygos dalis, skirta 7–12 klasių mokiniams, norintiems pasinerti į taktinį ir greitą technologijų pasaulį. Šios varžybos jungia robotiką, e-sporto principus ir komandinius gebėjimus, paversdamos robotų valdymą tikra sportine patirtimi.

Kas yra DJI RoboMatch?

„DJI RoboMatch“ varžybose komandos valdo pažangius „DJI RoboMaster S1“ robotus – mokomuosius įrenginius, suprojektuotus pagal tikrų inžinerinių dvikovų principus. Tai sportinio tipo turnyras, kuriame svarbiausia ne tik techninis tikslumas, bet ir strateginis mąstymas, komandinė taktika bei reakcijos greitis.

Kiekvienas turas – tai nauja kova dėl taškų, reputacijos ir galimybės pakilti į finalą. Sezoną sudaro šeši pagrindiniai turai ir vienas finalinis etapas, kuriame keturios geriausios komandos varžosi dėl „RoboForge“ čempionų titulo.

Dalyviai ir formatas

Varžybose dalyvauja 7–12 klasių mokiniai iš Marijampolės ir regiono mokyklų. Komandą sudaro du nariai, kurie kartu valdo savo robotus dvikovose 2 prieš 2 formatu. Sezono metu planuojama iki 12 komandų, tačiau, esant dideliam susidomėjimui, organizatoriai gali priimti iki 18 komandų.

Prieš kiekvieną turą vyksta instruktažas ir apšilimas, kurių metu dalyviai supažindinami su taisyklėmis, arenos išdėstymu bei turi progą išbandyti robotus praktikoje.

Varžybų eiga

Kiekviena kova trunka 6 minutes, po kurių skiriama trumpoji techninė pertrauka. Mačų rezultatai skaičiuojami pagal taškų sistemą:

  • Pergalė – 3 taškai,

  • Lygiosios – 1 taškas,

  • Pralaimėjimas – 0 taškų.

Pasibaigus šešiems turams, komandos reitinguojamos pagal bendrą taškų sumą, o keturios stipriausios patenka į finalą, kuriame kovojama atkrintamuoju principu (1 prieš 4, 2 prieš 3). Finalinės kovos vyksta iki dviejų pergalių, todėl kiekvienas judesys ar sprendimas gali nulemti čempionų titulą.

Arenos ir žymeklių sistema

Varžybų erdvėje naudojama „DJI RoboMaster S1“ technologijoms pritaikyta arena su pažymėtais žymekliais (markeriais). Jie leidžia robotams aptikti svarbius taškus – „bazes“, „atkūrimo zonas“ ar „įgūdžių vietas“.

Žaidimo metu komandos gali atgaivinti „nukautus“ robotus, nuskenuodamos ♥ žymeklį arba užkariaudamos bazę. Be to, kai kuriuose etapuose įtraukiami atsitiktinių įgūdžių žymekliai („?“), kurie suteikia trumpalaikius gebėjimus, pavyzdžiui:

  • Overdrive (greičio padidėjimas),

  • Shield (apsauga nuo šūvių),

  • Jammer (vaizdo trikdis),

  • Spin (sukimosi efektas).

Tokios interaktyvios galimybės paverčia varžybas dinamiškomis, azartiškomis ir artimomis realaus e-sporto atmosferai.

Taisyklės, saugumas ir vertybės

Visos komandos privalo laikytis sąžiningo žaidimo ir saugumo reikalavimų. Draudžiama modifikuoti robotus ar naudoti neleistinas priemones. Teisėjų sprendimai yra galutiniai, o elgesio kultūra – viena svarbiausių varžybų vertybių.

„DJI RoboMatch“ taisyklės.

Kodėl verta dalyvauti DJI RoboMatch?

Šios varžybos – puiki galimybė mokiniams išbandyti save technologiniame sporte, ugdyti reakcijos, strateginio mąstymo ir komandinio darbo įgūdžius. Tai ne tik linksmas iššūkis, bet ir reali patirtis, artima inžinerijos bei programavimo praktikai.

„DJI RoboMatch“ – tai vieta, kur robotika tampa sportu, o „RoboForge lyga“ – tramplinas į nacionalinį ir tarptautinį technologijų pasaulį.

Komandos registracija
 

Projekto naujienos

Į viršų