Projektas

RoboForge lyga

Tavo kelias į technologijų ateitį

„Marijampolės RoboForge lyga“ – tai Lispa mokyklos inicijuotas tęstinis projektas, kuriame mokiniai patiria technologijų, kūrybos ir komandinio darbo iššūkius. Projekto metu vyksta „Marijampolė X ROBOT GAMES“ robotikos varžybos PRO+ arenoje, „DJI RoboMatch“ – sportinio tipo robotų dvikovos, „LEGO RoboSumo“ – iššūkis, kuriame vaikai konstruoja ir programuoja savo robotus, varžydamiesi Dohyo arenoje, „RoboMakers Lab“ kūrybinės dirbtuvės,  kuriose mokiniai konstruoja, programuoja ir bendrauja komandose ir 6-mečių kūrybiškų iššūkių lyga „Kids Challenge“.

Išskirtinė galimybė mokiniams – „Marijampolė X ROBOT GAMES“ varžybų metu stipriausios komandos bus atrenkamos  į nacionalinius „Lituanica X ROBOT GAMES“ turnyro etapus Vilniuje. 

Projekto tikslai

  • Įtraukti Marijampolės mokinius į nuoseklų technologinį ugdymą.
  • Ugdyti inžinerinį mąstymą, programavimo įgūdžius ir kūrybiškumą.
  • Skatinti komandinį darbą ir praktinių problemų sprendimą.
  • Atrinkti stipriausias komandas ir suteikti joms galimybę atstovauti regionui nacionaliniame etape

Pagrindiniai uždaviniai

  1. Įtraukti mokinius į nuoseklų technologinį ugdymą – sudaryti galimybes 3–12 klasių mokiniams ir darželinukams reguliariai dalyvauti robotikos varžybose ir kūrybinėse dirbtuvėse.
  2. Ugdyti praktinius įgūdžius – lavinti inžinerinį mąstymą, programavimo, kūrybos, problemų sprendimo ir komandinio darbo kompetencijas.
  3. Suteikti patirtį realiose inžinerinėse situacijose – sudaryti sąlygas mokiniams susidurti su iššūkiais, kurie artimi pramonės ir technologijų pasauliui.
  4. Motyvuoti dalyvauti ilgalaikiuose mokymosi procesuose – skatinti mokinius ne tik kartą sudalyvauti varžybose, bet nuosekliai ruoštis visam sezonui, tobulėti iš turo į turą.
  5. Atrinkti stipriausias komandas į nacionalinį etapą – paruošti Marijampolės atstovus „Lituanica X ROBOT GAMES“ ir sudaryti sąlygas konkuruoti šalies mastu.
  6. Skatinti bendruomenės ir verslo įsitraukimą – pritraukti vietos verslus, edukacines institucijas ir mokytojus, kuriant regiono technologinio ugdymo ekosistemą.

Numatomos veiklos

  • Reguliarūs varžybų „Marijampolė X ROBOT GAMES“ turai PRO+ arenoje.
  • „DJI RoboMatch“ – sportinio tipo robotų dvikovos.
  • „LEGO RoboSumo“ – vaikų sukonstruotų ir suprogramuotų robotų varžybos Dohyo arenoje.
  • Kūrybinės dirbtuvės „RoboMakers Lab“ jaunesniems dalyviams.
  • „Kids Challenge“ – 6-mečių lyga, kurioje vaikai priims kūrybiškus iššūkius.
  • Komandų mentorystė: inžinerinių problemų sprendimas, konsultacijos, karjeros istorijos.
  • Finalinis turas, kuriame atrenkamos komandos į „Lituanica X ROBOT GAMES“.

Nauda mokiniams ir bendruomenei

  • Mokiniai įgyja praktinių technologijų įgūdžių ir pasitikėjimo savimi.
  • Projektas stiprina mokyklų inovacijų bazę bei mokytojų metodinę patirtį.
  • Bendruomenė gauna erdvę, kurioje jaunimas susiduria su tikrais inžineriniais iššūkiais.
  • Marijampolė tampa regioniniu technologijų centru, kuris skatina vaikus rinktis inžinerijos kelią.

Partneriai ir rėmėjai

Projektą palaiko generalinis rėmėjas „CIE LT Forge“, taip pat pagrindiniai technologijų partneriai – UAB „Stevila“, UAB „Espro servisas“, KUKA Nordic AB, UAB „Techvitas robotika“. Prie edukacinės projekto pusės prisideda MRU Sūduvos akademija + STEAM centras Marijampolė, Marijampolės profesinio rengimo centras (MTEC) ir Marijampolės vaikų lopšelis-darželis.

Komandos registracija
 

Projekto naujienos

Kilus klausimams, skambinkite

Tel. +370 615 22612

El. paštas info@mokyklalispa.lt

Į viršų