fbpx

Lispa mokyklos stovyklos Kazlų Rūdoje

Kazlų Rūdoje vykstančios stovyklos yra gavę Kazlų Rūdos savivaldybės finansavimą – 3000 eur.

Lispa mokyklos stovyklose vaikai kiekvieną rytą atsakingai mankštinasi. Reguliari mankšta padeda išlaikyti puikią fizinę formą, stiprina imunitetą bei suteikia energijos. Stovyklautojai taip pat leidžiasi į žygius po kultūros įstaigas bei Kazlų Rūdos parkus. Ėjimas yra laikomas nesudėtingu pratimu, kuris nereikalauja jokios įrangos, įprastai jį galima atlikti savo tempu ir per norimą laiką, todėl nuostabiai tinka skatinti fiziniam aktyvumui. Į stovyklų programas yra įtrauktos individualaus ir komandinio sporto veiklos, tokios, kaip šaškės, šachmatai, futbolo golfas, petankė, baudų metimas, futbolas, tinklinis, badmintonas ir kt.

Stovyklos metu stovyklautojai susiskirsto į komandas, kurioms sukuria pavadinimus, talismanus, skanduotes ir vėliavas. Mokėjimas dirbti komandomis svarbus įgūdis, siekiant aukštesnių tikslų. Sklandus komandinis darbas padeda greičiau prisitaikyti prie pokyčių, skatina lankstumą bei pasitikėjimą ne tik savimi, bet ir kitais.

Taip pat stovyklose netrūksta ir technologinių veiklų, tokių, kaip RC mašinėlių lenktynės, dronų valdymas, žaidimai virtualioje realybėje, robotų konstravimo varžybos, programavimas, elektronikos dirbtuvės. Technologijos užima vis didesnę mūsų kasdienybės dalį, todėl mokant teisingai jomis naudotis atsiskleidžia vaikų kūrybiškumas, ugdomas loginis mąstymas bei plečiamas akiratis.

Kūrybinėse dirbtuvėse su 3D pieštuku vaikai gamina magnetukus, dirbant su šviesa išbando ilgo išlaikymo fotografiją, gamina odines bei išgyvenimo apyrankes. Lispa mokyklos stovyklose dažnai atliekami eksperimentai bei gilinamasi į gautus rezultatus. Šios veiklos metu vaikai gamina dramblių dantų pastą, vulkaną, augina cukraus kristalus, mikroskopu tyrinėja gamtą, gamina karštą ledą. 

Lispa mokyklos stovyklos orientuotos į ateičiai reikalingų įgūdžių ugdymą. Mes siekiame patenkinti vis didėjančius vaikų technologijų (IT) žinių poreikius, ugdyti kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir užtikrinti pilnavertę savirealizaciją.   

Į viršų