Birželio 29 d. Ateities labirintai (6-8 kl.) | Vasaros stovykla Marijampolėje

Būsimų 6-8 kl. mokiniams

Birželio 29 d. Ateities labirintai (6-8 kl.)

Admin bar avatar
(0 peržiūrų)
140,00 € 120,00 €
5 savaite-vyresni

Ateities labirinto stovykla – tai pažintis su inovacijų pasauliu ir žvilgsnis į tai, kas mūsų laukia ateityje. Apie tai diskutuosime paskaitose apie naujausius išradimus bei naujoves skaitmeniniame pasaulyje. Kompiuterinių žaidimų rinka – viena iš didžiausių pasaulyje, dėl to ši tema aktuali būsimiems kompiuterinių žaidimų kūrėjams. Šios stovyklos metu, stovyklautojus supažindinsime su vaizdo žaidimų kūrimo virtuve.

Asmeninis projektas – vaizdo žaidimas herojaus skulptūra.
Mažesni projektai ir veiklos: sukurtas kompiuterinis žaidimas, Minecraft education statymo varžybos, Virtualios realybės pramogos.

BENDRA INFORMACIJA APIE STOVYKLĄ
  • Dalyvių amžius – 11-14 m. (būsimiems 6-8 kl. mokiniams)
  • Pradžia ir pabaiga – birželio 29 d. – liepos 3 d.
  • Vieta – Lispa mokykla (Pramonės g. 1A, Marijampolė)
  • Trukmė – 5 dienas per savaitę (40 valandų)
  • Laikas – 9:00-17:00 val.
  • Kaina – 120 EUR
  • Maitinimas – pietūs ir užkandžiai
  • Avansinis mokėjimas – 35 EUR. (registracija patvirtinama sumokėjus avansą)
  • Grupėje vaikų skč. – 15
  • Grupių skč. – 1
  • Taikoma 9% nuolaida (nuolaidos nesumuojamos), jeigu:
    – iš šeimos dalyvauja daugiau nei vienas vaikas;
    – vaikas stovyklose dalyvauja dvi ir daugiau savaičių;
     

STOVYKLOS PROGRAMA

Pirma stovyklos diena (2020 m. birželio 29 d. )
  • – Stovyklos pristatymas ir susipažinimas
  • – Teorinė stovyklos temos paskaita
  • – 1 dalis. Žaidimo kūrimas (Pažintis su žaidimų kūrimo programine įranga)
  • – Pietūs
  • – Teorinė stovyklos temos paskaita
  • – 1 dalis. Asmeninio projekto kūrimas (Pažintis su 3D programine įranga)
  • – Fiziniai žaidimai
  • – Diskusija ir Kahoot žaidimas
Antra stovyklos diena (2020 m. birželio 30 d. )
  • – Rytinė mankšta
  • – 2 dalis. Asmeninio projekto kūrimas (Pažintis su modeliavimo įrankiais)
  • – Kūrybiniai žaidimai
  • – Pietūs
  • – 2 dalis. Žaidimo kūrimas (Žaidimo lygių kūrimas)
  • – Fiziniai žaidaimai
  • – Diskusija ir Kahoot žaidimas
Trečia stovyklos diena (2020 m. liepos 1 d. )
  • – Rytinė mankšta
  • – 3 dalis. Asmeninio projekto kūrimas (Tekstūrų naudojimas)
  • – Papildytos realybės žygis po Marijampolę
  • – Pietūs
  • – Virtualios realybės pramogos
  • – Aksesuarų gamyba
  • – Diskusija ir Kahoot žaidimas
Ketvirta stovyklos diena (2020 m. liepos 2 d. )
  • – Rytinė mankšta
  • – 4 dalis. Asmeninio projekto kūrimas (Šviesos ir šešėlių naudojimas)
  • – Kūrybiniai žaidimai
  • – Pietūs
  • – 3 dalis. Žaidimo kūrimas (Žaidimo apipavidalinimas ir vertinimas)
  • – Virtualios realybės pramogos
  • – Diskusija ir Kahoot žaidimas
Penkta stovyklos diena (2020 m. liepos 3 d. )
  • – Rytinė mankšta
  • – 5 dalis. Asmeninio projekto kūrimas (Pasiruošimas projekto pristatymui)
  • – Virtualios realybės pramogos
  • – Pietūs
  • – 6 dalis. Asmeninio projekto kūrimas (Projekto pristatymas)
  • – Komandinis kūrybinis stovyklos užbaigimo projektas.
  • – Stovyklos apibendrinimas ir atsisveikinimas

KĄ VERTA ŽINOTI TĖVAMS:

Rūpindamiesi jaunųjų kūrėjų sveikata, į programą įtraukėme 10 val./sav. aktyvaus fizinio sporto ir žaidimų.

Atsižvelgdami į tai, kad visos inovacijos įgyvendinamos komandose, 4 val./sav. skirsime komandiniams žaidimams, ugdantiems gebėjimus priimti komandinius sprendimus, išklausyti kitų nuomones ir operatyviai reaguoti į situacijas.

Kiekviena stovyklos savaitė turi skirtingas temas bei siekiamą rezultatą. Tai reiškia, kad kiekvieną savaitę įgyvendinsime naujus įvairių sričių asmeninius projektus, kuriems skirsime 10-15 val./sav.

Kiekvienos stovyklos metu gaminsime vis naujus aksesuarus, papuošalus ir juvelyrinius dirbinius iš odos, medienos, stiklo ir kt. medžiagų, kurioms apdoroti naudosime turimas technologijas (siuvimą, graviravimą, pjovimą lazeriu, spaudą, 3D spausdinimą ir t.t.).

Kiekviena diena bus aktyvi tiek fiziniu judėjimu, tiek mąstymu bei naujų žinių įsisavinimu, todėl skirsime laiko poilsiui ir laisvalaikio žaidimams – 4 val./sav. (filmų žiūrėjimas, žaidimas su dronais bei stalo žaidimai).

Kūrybiškumą pažadinsime sočiais pietumis bei užkandžiais.

Į kainą įskaičiuota pietūs ir dveji užkandžiai per dieną, kompiuterizuota darbo vieta, planšetiniai kompiuteriai, grafikos lentos, dronai, prof. filmavimo/fotografavimo įranka, 3D spausdinimas, siuvimo mašinos, graviravimo ir lazerio pjovimo įranga, reikiamos priemonės ir kt. įrankiai reikalingi projektams įgyvendinti.

Į kainą neįskaičiuotos asmeninių projektų medžiagos (mikrovaldikliai, jutikliai, montažinės plokštės, mikrokompiuteriai ir pan.), jei sukurtą projektą norima išsinešti stovyklai pasibaigus. Medžiagas bus galima įsigyti už papildomą, medžiagų vertės, mokestį.

 

Stovyklos metu kuriami projektai bei stovyklos pamainų programos nesidubliuoja su Lispa mokyklos mokslų metų eigoje dėstomomis programomis.

Siekdami kokybiško darbo ir vienodo darbo tempo, stovyklos grupes formuojame pagal stovyklautojų amžių bei jų gebėjimus.

REGISTRACIJA

Registracija į stovyklą būsimiems 6-8 kl. mokiniams
Privaloma užpildyti laukus pažymėtus (*)
  • 1 stovyklos diena
  • 2 stovyklos diena
  • 3 stovyklos diena
  • 4 stovyklos diena
  • 5 stovyklos diena

Mokytojas

0.00 average based on 0 įvertinimų

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Susiję kursai